Tuesday, March 19, 2013

1st time blogging

Selamat datang ke blog saya,..
saya ingin memperkenalkan diri saya sebagai noure yang akan berkongsi pengalaman sebagai Perunding Unit Amanah a.k.a Unit Trust Consultant dari Syarikat Public Mutual Berhad.
Disini saya akan menceritakan pengalaman manis dan pahit semasa menjalankan tugas sebagai Perunding Amanah..Insha Allah ..

Selain dari itu, suami saya jugak berkecimpung dan minat yang sama cuma dia sebagai wealth consultant dalam syarikat Prudential BSN Takaful. Kami berdua telah berkecimpung dalam bidang ini lebih kurang 3 tahun...pelbagai ragam dan karenah manusia kami kenali.. :)

Disclaimer: Blog ini hanyalah perkongsian mengenai Unit Amanah dan Perlindungan Takaful.Jika berminat dengan lebih lanjut mengenai produk-produk yang kami kongsikan bolehla menghubungi kami :)



Every time is first time,
Noor Akidah Bt Ubaidillah
19 March 2013

0 comments:

Post a Comment